Мої вітання.
Не впевнена, що мій фітбек викладуть на сайт, але його мета - донести до керівництва моє враження від отримання послуги.
Донці 4.5, вона боїться стоматологів, попередній не вдалий досвід сформував недовіру і реальну фобію у дитини і вона боїться стоматологічних послуг, як вогню.
Сьогодні я з донькою отримала послугу у вас в клініці. Лікар Олексій, швидко переключив увагу доньки на мультик, зупинив істерику. Карієс проліковано, один зуб п'ятірка верхня хвилин за 30. Не можу якість цієї послуги оцінити, але сподіваюсь, що карієс не розвиватиметься. Послуга коштувала 800 грн. Для мене це не дешево ( маю трьох дітей ))), але тут притензії нема, комфорт, дитяча кімната, стоматолог, який чудово розуміє психологію дитини, швидко полікували зуб, воно того варто. Молодці.
З мінусів, коли ми вже йшли, я розраховувалась за послугу на рісепшені в клініці мені сказали, що я можу заплатити лише готівкою. Я сказала, що це порушення права споживачів, що їх клініка явно більше ніж 20 кв. м. і знаходиться в населеному пункті де проживає більше 3 млн. населення, але дівчата не знають ні про Закон, ні про право обрання виду оплати послуги або товару.
Добре, що у чоловіка в гаманці була готівка.
Отже враження від бездоганної стоматології підпортив останній штрих, оплата. Дякую, що мені було видано фіскальний чек.
Сподіваюсь ваш ФОП не уникає оподаткування.
Дякую за послугу.
Думаю така практика готівкових розрахунків лишиться в минулому.